Οι κινητήρες των ελικοπτέρων είναι πολύ αξιόπιστοι και οι στατιστικές αποδεικνύουν ότι τα ατυχήματα δεν έγιναν λόγω βλάβης στον κινητήρα.

Η Ελλάδα είναι  μια χώρα που συμπεριλαμβάνει 3.000 νησιά και η εταιρία μας  πραγματοποιεί πτήσεις καθημερινά  σ’ αυτά.

Οι πτήσεις πάνω από τη θάλασσα υπόκεινται σε συγκεκριμένους ευρωπαϊκούς κανονισμούς  που εκδίδονται από την easa για την ασφάλεια των επιβατών.

Η νομοθεσία απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες για τις πτήσεις πάνω από το νερό και τα ελικόπτερα πρέπει να διαθέτουν πλωτήρες.

Κάθε ελικόπτερο πρέπει να διαθέτει πλωτήρες  για πτήσεις πάνω από τη θάλασσα όταν πετάει σε απόσταση 5-10 λεπτών χρόνου πτήσεως από την ακτή ανάλογα με τον τύπο του ελικοπτέρου.

Υπάρχουν πολλές διαδρομές , όπως για παράδειγμα Κρήτη – Σαντορίνη, όπου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πτήση  χωρίς πλωτήρες.

Οι στατιστικές δείχνουν πως η πιθανότητα επιβίωσης  επιβατών  σε προσθαλάσσωση ελικοπτέρου χωρίς πλωτήρες είναι πολύ μικρή.

Οι πλωτήρες ουσιαστικά μετατρέπουν το ελικόπτερο σε μια βάρκα μέσα σε δευτερόλεπτα προσφέροντας απόλυτη ασφάλεια στους επιβάτες.

Είναι σαφώς ασφαλέστερη και εντελώς νόμιμη η πτήση με μονοκινητήριο ελικόπτερο εφοδιασμένο με πλωτήρες πάνω από την θάλασσα από ένα δικινητήριο μη εφοδιασμένο.

Λοιπόν, τι προτιμάτε; Διπλός κινητήρας και χωρίς πλωτήρες ή μονός κινητήρας με πλωτήρες;

ΠΕΤAΞΤΕ ΝOΜΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦAΛΕΙΑ ΠAΝΩ ΑΠO ΤΗ ΘAΛΑΣΣΑ! ΠΕΤAΞΤΕ ΜΕ ΕΛΙΚOΠΤΕΡΟ ΕΦΟΔΙΑΣΜEΝΟ ΜΕ ΠΛΩΤHΡΕΣ!

Go Top