Advanced UPRT (Upset Prevention and Recovery Training)

On-Aircraft UPRT – FCL.745.A

 

Στόχος του μαθήματος είναι ο κάθε πιλότος να κατανοήσει πώς να αντιμετωπίσει τις φυσιολογικές και ψυχολογικές διακυμάνσεις που δημιουργούνται σε ασυνήθεις συνθήκες πτήσεως. Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τις κατάλληλες τεχνικές αποφυγής και ανάκτησης ελέγχου που απαιτούνται. Από 20/12/2019 η εκπαίδευση καθιστάται υποχρεωτική για όλους τους πιλότους που ξεκινούν την επαγγελματική τους πορεία.

 

Advance UPRT FCL.745.A – Λεπτομέρειες εκπαίδευσης

  • 3 ώρες πτητικής εκπαίδευσης με Cessna C172
  • 5 ώρες θεωρητικά μαθήματα

H τιμή περιλαμβάνει:

  • 3ωρη πτητική εκπαίδευση
  • Λεπτομερείς briefing/debriefing
  • Τα κόστη αεροδρομίου, βιβλίων και θεωρητικών μαθημάτων
  • Υψηλής ποιότητας ακουστικά (παρέχονται στο αεροπλάνο)
  • Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης που επιβεβαιώνει την εκπαίδευση σύμφωνα με το FCL.745.A.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για τιμές και διαθεσιμότητα.

Εξομοιωτής Πτήσεων

Redbird logo

 

Η Superior Air είναι η μοναδική ακαδημία πιλότων στην Ελλάδα η οποία χρησιμοποιεί εξομοιωτή πτήσεων full motion.

Το Redbird FMX είναι ο πρώτος εξομοιωτής πτήσεων,  σχεδιασμένος ώστε να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες ακαδημίες πιλότων.

Με  εξαιρετικά χαρακτηριστικά, το FMX προσφέρει απαράμιλλης αξίας πτητική κατάρτιση στους μαθητές μας και παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα που είναι δεν είναι διαθέσιμα σε άλλους εξομοιωτές.

 

 

 

Superior Air Logo - Transparent

Refresh Courses (A)

Η Superior Air σας προσφέρει την δυνατότητα να ανανεώσετε το πτυχίο σας με refresh courses.

Προσφέρουμε τα παρακάτω μαθήματα ανανέωσης:

  1. IR (A)
  2. MEP
  3. FI/CRI/IRI (A)

Με συνεχή παρακολούθηση, τα μαθήματα μπορούν να ολοκληρωθούν σε χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας, αλλά μπορεί να ολοκληρωθούν και σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αν επιλέξετε να πληρώνετε σύμφωνα με τον ρυθμό που θα πετάτε.  Ο στόχος των μαθημάτων ανανέωσης είναι η επανάληψη, και η επαναφορά των γνώσεών σας στο αρχικό στάδιο, είτε έχετε ληγμένη ή  μη ληγμένη άδεια.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή των μαθημάτων καθώς και το κόστος.

ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΣ
IR(A) 3-9 ώρες (1-2 ημέρες) επικοινωνήστε με την εταιρεία
MEP 3-9 ώρες (1-2 ημέρες) επικοινωνήστε με την εταιρεία
FI/CRI/IRI(A) 15 ώρες (2 ημέρες) επικοινωνήστε με την εταιρεία

Τα παραπάνω πακέτα αφορούν μόνον την ανανέωση της θεωρίας.

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Το κόστος ενοικίασης του αεροσκάφους.
  • Κόστος Εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις)
  • Κόστος διαμονής
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή

Η Δομή των μαθημάτων μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

 

Superior Air Logo - Transparent

 

Private Pilot License (A)

Αν είστε 16 ετών και θέλετε να αποκτήσετε Δίπλωμα Πιλότου μπορείτε να αρχίσετε τώρα…

Ο στόχος του Private Pilot License είναι να σας εκπαιδεύσει να πετάξετε με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, είτε για ψυχαγωγικούς και προσωπικούς λόγους, είτε ως μέρος επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Το μάθημα περιλαμβάνει τουλάχιστον 45 ώρες πτητικής εκπαίδευσης.

Στο κανονικό πρόγραμμα εκπαίδευσης μπορείτε να ολοκληρώσετε το μάθημα σε 3 με 4 μήνες. Μπορεί όμως να διαρκέσει περισσότερο εάν επιλέξετε να ολοκληρώσετε το μάθημα βάσει πληρωμών.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

PPL (A) – 3 – 4 Μήνες
  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία
  • Προετοιμασία πτήσεων
  • 100 ώρες θεωρία PPL/μαθήματα εδάφους
  • 45 ώρες πτητική εκπαίδευση
  • 35 ώρες πτήσεων μονοκινητήριου με εκπαιδευτή (Μέχρι 5 ώρες στον εξομοιωτή)
  • 10 ώρες solo με μονοκινητήριο συμπεριλαμβανομένων 5 ωρών πτήσης  Cross Country

* H Διάρκεια του μαθήματος εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του φοιτητή.

Επισκόπηση:

To πρόγραμμα μας περιλαμβάνει 45 ώρες συνολικού χρόνου πτήσεων ως εξής:

  • 45 ώρες με μονοκινητήριο Cessna 172P (Μέχρι 5 ώρες στον εξομοιωτή)
  • 100 ώρες μαθήματα εδάφους
  • Όλο το εκπαιδευτικό υλικό καθώς και χάρτες πτήσεων, αναγωγείς, τσάντα κ.λ.π.
  • Εγχειρίδια αεροσκαφών

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Το κόστος για την έκδοση ιατρικού πιστοποιητικού από έναν εξουσιοδοτημένο γιατρό πολιτικής αεροπορίας
  • Κόστος Εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις)
  • Φόροι (ΦΠΑ 24% προστίθεται στην παραπάνω τιμή, εφόσον η εκπαίδευση δεν γίνεται για επαγγελματικούς λόγους).
  • Εξέταση Αγγλικής Γλώσσας Αεροπορίας
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή
  • Αεροπορική Στολή

 

 

Night Rating

Το Night Rating σας επιτρέπει να πραγματοποιήσετε νυχτερινές πτήσεις με τα δικαιώματα που σας δίνει το Private Pilot License. Θα χρειαστείτε 5 ώρες νυχτερινών πτήσεων που περιλαμβάνουν 1 ώρα πτήσης Cross Country καθώς και 1 ώρα πτήση solo.

Η εκπαίδευση διαρκεί 2 με 3 ημέρες για να ολοκληρωθεί.

Η νυχτερινή εκπαίδευση γίνεται με το Cessna 172P.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

1η Ημέρα  2η Ημέρα 3η Ημέρα
  • Προετοιμασία πτήσεων
  • Πτήσεις με εκπαιδευτή
  • Νυχτερινή πτήση με εκπαιδευτή
  • Νυχτερινή πτήση solo
  • 5 ώρες μάθημα (Παρουσίαση Αεροσκάφους, Εισαγωγή στις διαδικασίες νυχτερινών πτήσεων
  • 2 ώρες νυχτερινή πτήση με εκπαιδευτή
  • 2 ώρες νυχτερινή πτήση με εκπαιδευτή συμπεριλαμβανομένης πτήσης Cross Country
  • 1 ώρα πτήση solo

 

Το πακέτο Night Rating περιλαμβάνει:

  • 5 ώρες πτήσεων με μονοκινητήριο αεροσκάφος

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Κόστος νυχτερινής διαμονής εκπαιδευτή και σπουδαστή.
  • Κόστος εξυπηρέτησης εδάφους.
  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή

Multi Engine Class Rating

Το Multi Engine Class rating (MEP) σας δίνει την δυνατότητα να πετάξετε με πολυκινητήρια αεροπλάνα με τα ίδια προνόμια που σας δίνει το Single Engine Class rating (SEP) για μονοκινητήρια αεροπλάνα. Απαιτούνται 6 ώρες πτήσεων με πολυκινητήριο αεροπλάνο που μπορούν να γίνουν σε 3 με 4 ημέρες.

Ο υποψήφιος για MEP θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 2,5 ώρες πτήσης σε πολυκινητήριο αεροπλάνο με εκπαιδευτή υπό κανονικές συνθήκες και τουλάχιστον 3,5 ώρες με εκπαιδευτή σε συνθήκες βλάβης κινητήρα και τεχνικές ασύμμετρης πτήσης.

Ένα test ικανοτήτων απαιτείται από τον εξεταστή μετά την εκπαίδευση.

Η Superior Air χρησιμοποιεί το Tecnam P2006T με Garmin G950 Glass cockpit.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

Ημέρα 1 Ημέρα 2 Ημέρα 3 Ημέρα 4
  • Προετοιμασία  πτήσεων
  • Προετοιμασία  πτήσεων
  • Πτήση με εκπαιδευτή υπό κανονικές συνθήκες
  • Πτήση με εκπαιδευτή υπό κανονικές συνθήκες και συνθήκες βλάβης κινητήρα
  • Πτήση με εκπαιδευτή υπό συνθήκες βλάβης κινητήρα
  • 4 ώρες μάθημα (παρουσίαση αεροσκάφους,εισαγωγή στις διαδικασίες πτήσεων με συνθήκες βλάβης κινητήρα
  • 4 ώρες μάθημα
  • 1,5 ώρα πτήση με εκπαιδευτή με δικινητήριο
  • 1 ώρα πτήση με εκπαιδευτή με δικινητήριο
  • 1,5 ώρα πτήση με εκπαιδευτή με δικινητήριο υπό συνθήκες βλάβης κινητήρα
  • 2 ώρες πτήση με εκπαιδευτή με δικινητήριο υπό συνθήκες βλάβης κινητήρα

Το πακέτο περιλαμβάνει:

  • 6 ώρες πτήσεων MEP με Tecnam T2006P
  • 8 ώρες μαθήματα εδάφους

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή

Instrument Rating (A)

Για να είστε σε θέση να πετάξετε με ένα μονοκινητήριο ή πολυκινητήριο αεροσκάφος σε ελεγχόμενο εναέριο χώρο και/ή με καιρικές συνθήκες που απαιτούν εξοικείωση με την ενόργανη πτήση, θα χρειαστείτε το Instrument Rating (IR). Οι απαιτήσεις της εκπαίδευσης IR εξαρτούνται από  τον τύπο αεροσκάφους που θέλετε να πετάξετε και από τον τύπο των αδειών που έχετε. Ο αιτών για IR θα πρέπει να κατέχει PPL(A) συμπεριλαμβανομένου ενός night qualificatiopn ή CPL(A) και θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 50 ώρες πτήσης Cross-country ως κυβερνήτης σε αεροπλάνο.
Ο αιτών θα πρέπει επίσης να αποδείξει την ικανότητα να χρησιμοποιεί την Αεροπορική ορολογία της  Αγγλικής γλώσσας, κάνοντας την εξέταση Αγγλικών της Superior Air.

Αυτό το πακέτο έχει δημιουργηθεί για τους κατόχους PPL (A) SEP ή CPL (A) οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν SEP/IR και διαρκεί 3 με 6 εβδομάδες* για να ολοκληρωθεί.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

 

Εβδομάδες 1-2 Εβδομάδες 3-5 Εβδομάδες 5-6
  • Προετοιμασία πτήσεων. Έναρξη Θεωρίας IR
  • Βασικά όργανα πτήσης
  • Διαδιακαστικές πτήσεις με όργανα με εκπαιδευτή
  • Ολοκλήρωση θεωρίας IR (6η εβδομάδα)
  • 5 ώρες βασικής ενόργανης πτήσης με εκπαιδευτή
  • 5 ώρες simulator με εκπαιδευτή
  • 30 ώρες ενόργανων πτήσεων simulator με εκπαιδευτή
  • 10 ώρες διαδικαστικών ενόργανων πτήσεων με μονοκινητήριο  με εκπαιδευτή – Πλοήγηση

Το πακέτο περιλαμβάνει:

  • 50 ώρες SEP (35 ώρες Flight Simulator και 15 ώρες πτήσεων)

Δεν περιλαμβάνει:

  • Θεωρία εξ’αποστάσεως ATPL(A), εάν δεν είστε ήδη κάτοχος CPL/ATPL (A) Theory

* Μόνο διάρκεια των πτήσεων

Οι κάτοχοι PPL (A) /MEP ή CPL (A) /MEP Class rating απαιτούνται 5 επιπλέον ώρες ME/IR

Το παρακάτω πακέτο δημιουργήθηκε για κατόχους  PPL (A) SEP ή CPL (A) SEP οι οποίοι ενδιαφέρονται για το MEP/IR και ο χρόνος που απαιτείται είναι 5 με 7 εβδομάδες* για την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης.

Εβδομάδες 1-2 Εβδομάδες 3-6 Εβδομάδες 5-7
  • Προετοιμασία των πτήσεων
  • Έναρξη θεωρίας IR
  • Πτήση βασικών οργάνων
  • Διαδικαστικές πτήσεις οργάνων με εκπαιδευτή
  • Εισαγωγή στις πτήσεις οργάνων με δικινητήριο αεροσκάφος
  • Ολοκλήρωση Θεωρίας IR (7η εβδομάδα)
  • 5 ώρες βασικής ενόργανης πτήσης με εκπαιδευτή
  • 5 ώρες simulator με εκπαιδευτή
  • 30 ώρες ενόργανων πτήσεων simulator με εκπαιδευτή.
  • 2,5 ώρες πτήσεων προσαρμογής με δικινητήριο και εκπαιδευτή
  • 3,5 ώρες πτήσεων  δικινητήριου με εκπαιδευτή με διαδικασίες βλάβης κινητήρα
  • 10 ώρες πτήσεων εκπαίδευσης προκεχωρημένων οργάνων με δικινητήριο αεροπλάνο

Το πακέτο περιλαμβάνει:

  • 40 ώρες SEP (35 ώρες Flight Simulator και 5 ώρες πτήσεων C172)
  • 15 ώρες MEP αεροπλάνο (Tecnam 2006P)

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Θεωρία εξ’αποστάσεως ATPL(A), εάν δεν είστε ήδη κάτοχος CPL/ATPL (A) Theory
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή

* Μόνο διάρκεια πτήσεων.

 

 

 

Εκπαιδευτής Πτήσεων (A)

Ο στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να προσφέρει την εκμάθηση κατάλληλων τεχνικών εκπαίδευσης εδάφους και αέρος, βασισμένες σε καθιερωμένες μεθόδους διδασκαλίας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων και των ανάλογων εξετάσεων, ο αιτών θα λάβει το FI rating το οποίο του επιτρέπει προσφέρει εκπαίδευση κατάλληλη για την έκδοση PPL(A) και CPL(A).
Στο κανονικό πρόγραμμα εκπαίδευσης (full-time) το μάθημα μπορεί να ολοκληρωθεί σε 6 με 9 εβδομάδες.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

FI (A) – 6 με 9 Εβδομάδες*

  • Κάτοχος PPL (A) (ICAO Annex 1). Θεωρία CPL ή ATPL, 200-150  ώρες ώς κυβερνήτης, 300ΝΜ ώς κυβερνήτης X-Country, 30 ώρες SEP (μονοκινητήριο) ή
  • Κάτοχος CPL (A) (ICAO Annex 1) με 200 ώρες πτήσης.
Εβδομάδες 1-2 Εβδομάδες 3-6 Εβδομάδες 7-9
  • 55 ώρες μαθήματα εδάφους θεωρία FI
  • Προετοιμασία πτήσεων
  • 35 ώρες μαθήματα εδάφους θεωρία FI
  • 35 ώρες μαθήματα εδάφους θεωρία FΙ
  • 20 ώρες με μονοκινητήριο με εκπαιδευτή
  • 1 ώρα νυκτερινή πτήση με μονοκινητήριο με εκπαιδευτή
  •  5 ώρες με μονοκινητήριο με εκπαιδευτή
  • 4 ώρες με μονοκινητήριο με 2 εκπαιδευόμενους σε FI

* H Διάρκεια του μαθήματος εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του φοιτητή.

Το πρόγραμμα FI περιλαμβάνει 165 ώρες συνολικού χρόνου διδασκαλίας ως εξής:

  • 20 ώρες πτήσης με μονοκινητήριο (Tecnam P2008) + 10 ώρες πτήσης με μονοκινητήριο (Cessna 172)
  • 125 ώρες σχολείο Ground

 

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Κόστος διαμονής καθώς και κόστος διαμονής λόγω νυχτερινών πτήσεων
  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή

 

 

 

Conversion Courses

Ο στόχος των conversion courses είναι η μετατροπή των αδειών ICAO CPL/IR/MEP σε EASA CPL/MEP/IR. Το μάθημα παρέχει σε πιλότους ICAO, άδεια EASA CPL/IR/MEP με θεωρία ATPL η οποία είναι απαραίτητη ως προυπόθεση πρόσληψης στις περισσότερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο. Η διάρκεια της θεωρητικής εκπαίδευσης είναι τουλάχιστον 3 μήνες και η διάρκεια της πτητικής εκπαίδευσης είναι το πολύ 10 ημέρες.

Απαιτήσεις:

  • Να είστε κάτοχος άδειας  ICAO CPL/IR/MEP σε ισχύ.
  • Να έχετε ιατρικό πιστοποιητικό EASA (class 1)
  • Να έχετε τουλάχιστον 200 ώρες πτήσης, 100 ώρες ώς κυβερνήτης εκ των οποίων οι 50 να είναι X-Country ως κυβερνήτης.
  • Να έχετε κάνει τουλάχιστον 1 ταξίδι X-Country 300NM με στάσεις σε 2 διαφορετικά αεροδρόμια.

Θεωρητική εκπαίδευση:

Η θεωρητική εκπαίδευση ATPL αποτελείται από 14 μαθήματα, εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως εγκεκριμένη από την C.A.T.S. , εξετάσεις προόδου και δειγματικές εξετάσεις. Η ελάχιστη διάρκεια του προγράμματος είναι 3 μήνες και μπορεί να αρχίσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο ενδιαφερόμενος. Στην εκπαίδευση χρησιμοποιείται υλικό (βιβλία και WBT) από την Cranfield Aviation (C.A.T.S.). Επίσης η εταιρία μας συνεργάζεται με την Aviation Exam για την κατάλληλη προετοιμασία των γραπτών εξετάσεων.

Πτητική εκπαίδευση:

Το πρόγραμμα πτητικής εκπαίδευσης είναι 25 ώρες πτήσεων εκ των οποίων οι 15 ώρες είναι πτήσεις οργάνων (IR) και 10 ώρες VFR. Η πτητική εκπαίδευση μπορεί να αρχίσει ταυτόχρονα με την θεωρητική εκπαίδευση.

Commercial Pilot License (A)

Ο στόχος του μαθήματος CPL (A) είναι να εκπαιδεύσει κατόχους διπλωμάτων PPL (A) ή ICAO ώστε να μπορούν να πετάξουν με μονοκινητήρια ή πολυκινητήρια αεροπλάνα που με έναν κυβερνήτη, σε αεροπορικές εταιρίες καθώς και να αποκτήσουν την άδεια EASA CPL(A)/SP/MEP.
Στο κανονικό πρόγραμμα εκπαίδευσης (full-time) τα μαθήματα μπορούν να ολοκληρωθούν σε 3 εβδομάδες (μόνον η πτητική εκπαίδευση)  μπορεί όμως να διαρκέσουν περισσότερο εάν επιλέξετε να ολοκληρώσετε το μάθημα βάσει πληρωμών.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δομή της εκπαίδευσης:

 

CPL (A) – 3 Εβδομάδες*
  • Κάτοχος PPL (A) (ICAO Annex 1) ή
  • Να έχει συμπληρώσει 150 ώρες ώς πιλότος
  • Προετοιμασία πτήσεων
  • 781 ώρες θεωρία ATPL/μαθήματα εδάφους
  • 31 ώρες πτητική εκπαίδευση (25 ώρες εάν έχετε το rating  MEP(LAND) στην άδειά σας)
  • 10 ώρες με μονοκινητήριο και εκπαιδευτή
  • 10 ώρες πτήση οργάνων με μονοκινητήριο
  •  6 ώρες με δικινητήριο με εκπαιδευτή (αρχική εκπαίδευση)
  •  5 ώρες με δικινητήριο με εκπαιδευτή  (σύνθετη εκπαίδευση)

*Διάρκεια των πτήσεων

Η Διάρκεια του μαθήματος εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του φοιτητή

Με την παρακολούθηση των μαθημάτων θεωρίας ATPL, αποφεύγετε την παρακολούθηση της θεωρίας κάθε άδειας που είναι οι πιο αποδοτικές βάσει του κόστους τους, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότερες Αεροπορικές εταιρίες ζητούν από τους χειριστές να έχουν κατοχυρώσει την θεωρία του ATPL στην άδειά τους.

Επισκόπηση:

Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει συνολικά 31 ώρες (ή 25 ώρες) πτήσης ως εξής:

  • 20 ώρες με μονοκινητήριο (Cessna 172)
  • 11 ώρες με δικινητήριο (TECNAM P2006T) ή 5 ώρες, αν έχετε το rating MEP (LAND) στο στην άδειά σας.
  • 780 ώρες μαθήματα εδάφους (CATS θεωρία ATPL)
  • Όλο το εκπαιδευτικό υλικό καθώς και χάρτες πτήσεων, αναγωγείς, τσάντα κ.λ.π.
  • Eγχειρίδια αεροσκαφών
  • Όλοι οι απαιτούμενοι φόροι

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Το κόστος για την έκδοση ιατρικού πιστοποιητικού από έναν εξουσιοδοτημένο γιατρό πολιτικής αεροπορίας
  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Κόστος διαμονής καθώς και κόστος διαμονής λόγω νυχτερινών πτήσεων.
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή
  • Αεροπορική Στολή

 

 

ATP Modular

Το πρόγραμμα μας ATP Modular (τμηματικό) είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι ολοκληρώνοντας  την εκπαίδευσή τους σε ξεχωριστές ενότητες. Το πρόγραμμα ATP Modular συνήθως προτιμάται από ανθρώπους που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα εκπαίδευσης εξ αποστάσεως όσον αφορά τα μαθήματα εδάφους και/ή δεν έχουν το χρόνο να ακολουθήσουν το integrated (συνεχές) πρόγραμμα το οποίο είναι περισσότερο απαιτητικό. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία για να ξεκινήσετε τα μαθήματα.

Χρησιμοποιώντας σύγχρονα αεροσκάφη και εξοπλισμό η Superior Air θα σας παρέχει εκπαίδευση ανώτατου επιπέδου ώστε να προωθήσει την επερχόμενη σας καριέρα ώς πιλότος. Εάν ο αιτών είναι κάτοχος άδειας PPL EASA  τότε θα πρέπει να ακολουθήσει το κατάλληλο πρόγραμμα εκπαίδευσης  CPL, IR, ME, MCC, Night Qualification και θεωρίας ATPL. Οι υποψήφιοι έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε εξ’αποστάσεως παρακολούθηση, ή εντός της σχολής όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι. Όταν ολοκληρώσετε την τμηματική εκπαίδευσή σας θα είστε κάτοχος επαγγελματικής άδειας CPL(A), άδειας Multi Engine (πολυκινητήριου αεροπλάνου), Instrument rating και θεωρίας ATPL.

Το μάθημα MCC είναι άλλη μία επιλογή. Όταν τελειώσετε την εκπαίδευση θα έχετε όλες τις άδειες που απαιτούνται για να ξεκινήσετε την καριέρα σας ως επαγγελματίας πιλότος. Στην Superior Air κάνουμε ένα βήμα πέρα από τους Ευρωπαικούς κανονισμούς. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο ώστε να αποκτήσετε τον χαρακτήρα ενός αεροπόρου καθώς και τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να γίνετε ένας πλήρως καταρτισμένος πιλότος. Άλλωστε δεν χρειάζονται μόνον οι άδειες για να γίνει κάποιος επιτυχημένος επαγγελματίας πιλότος.

Η Superior Air χρησιμοποιεί υλικό Bristol που είναι από τις πιο διαδεδομένες και δοκιμασμένες μεθόδους εκπαίδευσης παγκοσμίως. Η εκπαίδευση modular μπορεί να ολοκληρωθεί μεταξύ 18 και 36 μηνών .


*Η Διάρκεια του μαθήματος εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του φοιτητή

 

Εάν επιλέξετε να κάνετε ένα από τα μάθηματα θεωρίας ATPL αποφεύγετε την τμηματική παρακολούθηση θεωρίας κάθε άδειας του CPL(A).

Επισκόπηση:

Το τμηματικό (modular) πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει 241 ώρες πτήσεων ως ακολούθως:

  • 45 ώρες PPL
  • 90 ώρες BUILD UP
  • 31 ώρες CPL/ME
  • 15 ώρες IR/SEP (μονοκινητήριο) + 35 ώρες IR simulator + 5 ώρες IR/MEP (πολυκινητήριο)
  • 5 ώρες Night Qualification
  • 210 ώρες με μονοκινητήριο (Cessna 172)
  • 16 ώρες πολυκινητήριο Tecnam P2006T (Glass Cockpit)
  •  780 ώρες μαθήματα εδάφους Bristol (στην εταιρία) και σεμινάρια “Brush –up/Special Aircraft Knowledge/Airmanship and decision making/Special Airline Systems operation and interview preparation”
  • Όλο το εκπαιδευτικό υλικό, βιβλία, καθώς και τσάντα, plotter, CRP-5, Jeppesen airway manual, knee-board κ.λ.π.
  • Eγχειρίδια αεροσκαφών
  • Όλοι οι φόροι
  • Πιστοποίηση για Αξιολόγηση Επάρκειας της Αγγλικής Γλώσσας

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Το κόστος για την έκδοση ιατρικού πιστοποιητικού από το Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας
  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Κόστος διαμονής καθώς και κόστος διαμονής λόγω νυχτερινών πτήσεων
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή
  • Αεροπορική Στολή
  • Κόστος μαθήματος MCC
  • Κόστος μαθήματος Advanced UPRT

 

ATP Integrated

Το πρόγραμμα ATP integrated (συνεχές) έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εκπαίδευση υψηλού επιπέδου στους φοιτητές που επιθυμούν να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι σε ένα μόνο χρόνο. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία για να ξεκινήσετε τα μαθήματα. Χρησιμοποιώντας τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό και αεροσκάφη, η Superior Air θα σας παράσχει εκπαίδευση υψηλού επιπέδου και θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την καριέρα σας ώς πιλότοι με τα καλύτερα εφόδια.

Όταν ολοκληρώσετε τα μαθήματα του ATP integrated θα γίνετε κάτοχοι αδειών πιλότου Frozen ATPL(A) with ATPL Theory credit, MEP (land), IR/ SP/ ME, SEP (land), IR/SP/SE , καθώς MCC και UPRT. Αυτό σημαίνει ότι όταν τελειώσετε την εκπαίδευσή σας, θα έχετε μάθει όλα όσα χρειάζεστε και είναι αναγκαία για να ξεκινήσετε την καριέρα σας ως πιλότος.

Η Superior Air  θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε  το χαρακτήρα ενός έμπειρου αεροπόρου και να αποκτήσετε όλες τις δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνετε επαγγελματάς. Άλλωστε δεν χρειάζεται μόνον η άδεια ώστε να μπορέσετε να μπείτε στην αγορά εργασίας στο μέλλον. Το έμπειρο προσωπικό μας θα σας διδάξει αυτά που δεν γράφουν τα βιβλία και αυτό είναι που κάνει πραγματικά τη διαφορά.

Η Superior Air χρησιμοποιεί υλικό εκμάθησης Bristol το οποίο προσφέρει την πιο σύγχρονη και δοκιμασμένη μέθοδο εκπαίδευσης εδάφους σε επαγγελματίες πιλότους σε όλο τον κόσμο.

Το μάθημα 0-ATP integrated είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να πάρετε την άδεια ενός πιλότου σε 12 με 15 μήνες.

Overview :

To πρόγραμμα 0-ATP integrated περιλαμβάνει:

204 ώρες συνολικός χρόνος πτήσεως ως εξής:

75 ώρες με μονοκινητήριο αεροσκάφος Tecnam 2008 (συμπεριλαμβάνονται οι νυχτερινές πτήσεις)

51 ώρες με μονοκινητήριο αεροσκάφος Cessna 172

40 ώρες simulator FNPT II Redbird

20 με δικινητήριο αεροσκάφος (Tecnam P2006T Glass Cockpit)

15 ώρες simulator για το MCC Course (King Air B200)

3 ώρες με μονοκινητήριο αεροσκάφος Cessna 172 για το UPRT Course

780 ώρες μαθήματα εδάφους Bristol (στην σχολή).

  • Όλο το εκπαιδευτικό υλικό καθώς και τσάντα, plotter, CRP-5, Jeppesen airway manual, knee-board κ.λ.π.
  • Eγχειρίδια αεροσκαφών
  • Όλοι οι φόροι
  • 20 ώρες παρακολούθηση εδάφους MCC
  • 5 ώρες παρακολούθηση εδάφους UPRT
  • Πιστοποίηση για Αξιολόγηση Επάρκειας της Αγγλικής Γλώσσας

Επιπρόσθετα κόστη:

  • Το κόστος για την έκδοση ιατρικού πιστοποιητικού από το Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.
  • Κόστος εξόδων Πολιτικής Αεροπορίας (παράβολα, αιτήσεις κ.λ.π.)
  • Κόστος διαμονής καθώς και κόστος διαμονής λόγω νυχτερινών πτήσεων.
  • Έξοδα εξέτασης όπως αυτά ορίζονται από τον εκάστοτε εξεταστή
  • Αεροπορική Στολή