
Εκπαίδευση στο Αεροπλάνο
Conversion Courses

Περιγραφή των Μαθημάτων
Το πρόγραμμα «μετατροπής» ICAO-EASA CPL/IR/MEP, είναι ένα προ-εγκεκριμένο εκπαιδευτικό σπονδυλωτό πρόγραμμα με μειωμένη διάρκεια. Ο στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει έναν κάτοχο ICAO CPL/IR/MEP με πιστοποίηση θεωρίας EASA ATP στο επίπεδο ικανότητας που απαιτείται για να μπορεί να λειτουργήσει ως συγκυβερνήτης σε πολυπληρωτικά, πολυκινητήρια αεροσκάφη στην εμπορική αερομεταφορά σύμφωνα με τον EASA Part-FCL.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων, ο πιλότος θα λάβει το EASA Part-FCL CPL με MEP (έδαφος) και Πιστοποίηση Πτήσης OR/SP/ME με PBN και πιστοποίηση της θεωρίας ATP. Η διάρκεια του μαθήματος μπορεί να ποικίλλει από 4 έως 5 εβδομάδες.
Προϋποθέσεις πριν από την είσοδο:
- Έγκυρο Δίπλωμα Επαγγελματία Πιλότου (CPL) σύμφωνα με τον ICAO (Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας).
- Έγκυρο Πιστοποιητικό Θεωρίας ATP σύμφωνα με τους κανονισμούς της EASA (Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας της Αεροπορίας).
- Ιατρικό Πιστοποιητικό Υγείας (κατηγορία 1) σύμφωνα με τους κανονισμούς της EASA.
- Τουλάχιστον 200 ώρες συνολικού χρόνου πτήσης, μεταξύ των οποίων οι 100 ώρες ως PIC και από τις οποίες 50 ώρες πτήσης X-country ως PIC.
- Τουλάχιστον 55 ώρες χρόνου πτήσης υπό οργανωμένες συνθήκες (IFR – Instrument Flight Rules), από τις οποίες έως 40 ώρες μπορεί να είναι σε προσομοιωτή πτήσης FNPT II.
- Ένα ταξίδι X-country μήκους τουλάχιστον 300 ναυτικών μιλίων (NM) με δύο προσγειώσεις σε αεροδρόμια διαφορετικά από τη βάση.
Θεωρητική Εκπαίδευση
Τα θεωρητικά μαθήματα ATPL περιλαμβάνουν 14 θέματα και εκπαίδευση από απόσταση με ενεργή συμμετοχή, διαδραστικά μαθήματα εκπαίδευσης, εξετάσεις προόδου και δείγματα εξετάσεων. Η ελάχιστη διάρκεια των μαθημάτων είναι 3 μήνες και μπορούν να ξεκινήσουν ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους. Στα μαθήματα χρησιμοποιείται εκπαιδευτικό υλικό από την Bristol Ground School, συμπεριλαμβανομένων βιβλίων και υλικού ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.
Flight Training:
Η εκπαίδευση πτήσης μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με την προϋπηρεσία του αιτούντος. Μπορεί να ξεκινήσει ταυτόχρονα με τη θεωρητική εκπαίδευση ή κατά τη διάρκεια αυτής, ανάλογα με τις ανάγκες και την εμπειρία του αιτούντος. Αυτό επιτρέπει να προσαρμοστεί στις ατομικές ανάγκες και την πρόοδο του αιτούντος.
Η δομή του μαθήματος μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση